Your Magic Blog: RAHSIA MURAH REZEKI II

Saturday 29 June 2019

RAHSIA MURAH REZEKI II


Dari kitab, Tuhan memberikan 3 rumus murah rezeki. Ini selalu saya post dan repost, iaitu:
1. Syukur
2. Sedekah
3. Silaturrahim


Namun apa yang kita tidak tahu adalah kaitannya dengan level vibrasi energi dan aura.
Dari aspek level vibrasi energi, saya suka menggunakan Map of Conciousness milik Dr David R. Hawkins.

Dari pengamatan saya, Syukur, Sedekah dan Silaturrahim itu level energinya 540 (syukur) dan 500 (sedekah dan silaturrahim).

Level energi 500 ke atas adalah level yang super power energinya. Level di mana seseorang merasakan hidup berlimpah dan berbahagia.

500 adalah level energi Cinta Kasih. Sedekah dan silaturrahim yang benar dan berkualiti harus dan wajib dilandasi oleh rasa Cinta Kasih untuk membahagiakan sesama.
Bukan dilatari oleh motivasi ingin diberikan pulangan berganda-ganda dari hasil sedekah. Itu wilayah Nafsu energi 125.

Menurut saya level cinta kasih dengan energi 500 tari adalah level Cakra Jantung. Cakra jantung aura dominannya adalah hijau. Hijau adalah kod aura kekayaan alam semesta.

Bersedekah menguatkan cakra jantung, menambah ton aura hijau di medan aura. Alam ini berkomunikasi melalui kod-kod energi, dan setiap energi ada cahaya berwarna yang dipanggil aura.

Orang yang rajin bersedekah jadi murah rezeki kerana kepadatan ton aura hijau di medan tenaganya. Namun syaratnya, harus bersedekah atas niat ingin membahagiakan orang yang disedekahi. Baru aura hijau memancar riang dari cakra jantung.

Jadi kalau kita rajin sedekah, namun belum ada respon kelimpahan rezeki dari alam semesta, itu bermakna sedekah kita belum berlandaskan cinta kasih, tapi lebih kepada nafsu ingin dapat ganjaran 10 kali ganda dari hasil sedekah itu.

Dapat sesuatu?



P/S: Gambar adalah 'batu bacan'. Salah satu cara menambah ton aura hijau pada medan aura kita adalah melalui Aura Engineering batu-batu alami.

Silakan share. All free as always.
... Love no Limit ...
- Master Umar Paranorms

No comments:

Post a Comment

BAHAGIA DAN BERLIMPAH

BAHAGIA DAN BERLIMPAH Kondisi hidup mengikuti kondisi hati. Di sini, hati mewakili emosi dan perasaan. Perasaan itu sifatnya magnetik. Ia ...