Your Magic Blog: MEKANISME SIHIR

Wednesday 19 June 2019

MEKANISME SIHIR



Sering orang tanya saya,

Tuan percaya dengan sihir?
Benarkah sihir itu wujud?

Saya jawab,
Ya, saya percaya.
Ya, sungguh benar dan nyata bahawa sihir itu wujud.

Berdasarkan apa saya kata macam tu?

Sejak tahun 2004 saya menangani kes-kes pesakit yang kena sihir. Ada macam-macam kes dan macam-macam kadar kehebatan dan keganasannya.

Saya ada beberapa orang murid yang ex-ahli sihir tahap ‘black belt’. Maksudnya, mereka ini memang pewaris ilmu sihir dari keturunan nenek moyang mereka.

‘Tools’ yang mereka gunakan sangat mengerikan. Contohnya tulang tengkorak dahi mayat, minyak dagu perawan yang sudah meninggal, anggota badan haiwan, dan sebagainya yang sadis.

Operasi mereka nyata. Client mereka nyata. Target mereka pun nyata, dan hasilnya juga nyata.

Sekitar tahun 2007 - 2010, di zaman paranomal di mana saya masih sangat suka mengkaji ‘occult’ dan ‘magic’, serta membangunkan asas-asas ilmu TERQI, saya dan beberapa orang murid mengkaji tentang sihir. Ertinya kita kaji teori dan praktikal nya sekali 🤣

Ehh, kejap. Tuan sihir orang masa tu?

Haha yaa. Tapi hanya orang-orang yang menjengkelkan, dan tahapnya hanya untuk pengajaran, agar mereka sedar bahawa di atas langit masih ada langit, atau bumi ini bukan milik bapa nenek mereka.

•••

Bagaimana sihir bekerja?

Pertama sekali seorang penyihir harus ada target. Paling kurang harus ada gambar target. Lagi baik kalau ada DNA si target. Misalnya rambut, kuku, kain yang sudah si target pakai tapi belum cuci kerana ada keringat dia di situ. Ini perlu untuk memastikan tujuan sihir tepat mengena.

Bagi para penyihir tahap ‘black belt’, tiada semua benda tu pun boleh. Hanya perlu buat ‘sigil’ iaitu sebuah objek yang telah dihubungkan frekuensi energinya dengan si target. Energi setiap orang boleh di akses jika anda tahu caranya, yang penting ada sedikit jejak energinya. Misalnya tulisannya, atau kita tahu kawan atau jirannya. Sedikit data sudah cukup untuk membina ‘connection’ energi yang stabil.

Kedua, apa result yang si penyihir ingin terjadi kepada si target.

Ingin dia sakit mental? Ingin dia gila atau tergila-gila? Ingin dia sakit fizikal? Ingin dia kena kanser? Sakit jantung? Mati pucuk? Lain penyihir lain result yang dia mahu, bergantung ketegaan hatinya. Atau bergantung berapa permintaan si client.

Biasanya, makin berat result yang si client minta, makin besar pengerasnya. Kerana si penyihir perlu buat ritual yang agak berat dengan menggunakan bahan-bahan sihir yang aneh dan pelik.

Ketiga, proses mengumpulkan bahan-bahan sihir untuk di ‘harvest’ energinya dan dikirim atau di ‘broadcast’ kepada si target.

Keempat, proses melaksanakan sihir.

•••

Berapa lama kesan sihir itu boleh dilihat?

Bergantung kepada beberapa faktor.

1. Kadar kekuatan energi si target. Biasanya kalau orangnya egois dan mudah emosional, lebih cepat. Selalunya memang target sihir adalah orang-orang yang egois dan emosional, sebab selalu buat orang lain sakit hati. Sihir terjadi sebab ada orang yang sakit hati dan ingin membalas dendam.
2. Ketinggian ilmu si penyihir. Bagi para penyihir golongan ‘black belt’, mereka akan cari ‘soft spot’ si target. Pertama dia scan kalau-kalau ada organ si target yang memang sedia sakit. Dia akan mula serang dari situ. Kedua dia cari titik lemah si target berdasarkan tarikh lahir. Atau berdasarkan nama. Lebih dahsyat yang mengetahui titik lemah orang mengikut kitaran bulan.

Kesan sihir pada si target akan kelihatan dulu di level mental. Fikiran dan perasaannya akan jadi tidak stabil dan harmoni. Sering fikir dan rasa negatif. Berhalusinasi. Atau mula mimpi buruk. Semakin lama gejala ini akan semakin teruk.

Tanda awal ini menunjukkan Cakra Solar Plexus atau titik tenang di ulu hati sudah kena hit. Dari situ i akan semakin merebak.

•••

Adakah penyihir akan dapat karma atau apapa kesan buruk daripada aktiviti dia menyihir?

Ya. Karma pasti ada. Si target kena sihir pun sebab karma. Suka sakiti hati orang sebab tu dia kena karma, disihir orang.

Alam ini ada hukum sebab dan akibat, Law of Cause and Effect. Suatu akibat dihasilkan oleh suatu sebab. Suatu sebab akan menghasilkan suatu akibat.

Menyihir orang akan dapat karma. Bahkan apapun perbuatan merugikan dan menyakiti orang lain dalam apapun bentuk akan dapat karma.

Untuk buat sihir, si penyihir harus mengakses emosi-emosi rendah dan kasar. Seperti kemarahan, dendam, dan keinginan untuk melukai atau membunuh.

Mengakses perasaan seperti ini menarik banyak kesan buruk pada diri sesiapapun. Kerana setiap emosi negatif datang bersama pakej kejadian-kejadian buruk dan sial.

Cuma, bagi para penyihir yang arif, mereka ada cara untuk ‘neutralise’ karma-karma yang terjadi melalui proses pembersihan frekuensi energi. Cuma sangat leceh dan rumit. Sebab itu, para penyihir biasanya minta pengeras sampai puluhan bahkan ratusan ribu untuk kerjanya.

Sihir is a profession u know! Ia adalah seni. Seni ilmu hitam hehe.

•••

Bagaimana untuk kita mengelak kena sihir?

Sihir adalah frekuensi energi yang terbina dari sinar gelap, merah, jingga dan kuning. Energi sihir tidak dapat mencapai ketinggian gelombang sinar hijau.

Jadi milikkah aura yang cerah dan bergetar tinggi. Maka sihir tidak mencapai anda. Anda tahu anda bergetar di energi tinggi ketika perasaan dan fikiran anda sukar untuk negatif. Anda sentiasa mencintai dan mengasihi semua makhluk, anda ingin agar semua makhluk berbahagia.

Kalau anda masih suka marah-marah, suka egois, suka sakiti orang lain, suka jatuhkan orang lain, suka membawang orang lain, suka cari aib orang lain, maka percayalah, anda begitu mudah untuk disihir.

•••

Adakah tuan masih melakukan sihir?

Hahaha... tidak lagi. Saya tidak ingin terlibat dengan proses pencucian energi yang rumit akibat sudah menyihir. Tapi saya ada satu team khas yang stanby untuk melakukan ‘sihir’ jika memang perlu.

Kita tidak panggil ia sihir. Kita panggil ia ‘The art of Extremely Low and Harsh Frequencies”.

Kadang-kadang ada orang yang perbuatannya merugikan sangat orang lain. Perlu ada ‘check and balance’. Masa itulah para ‘seniman’ ini perlu bertindak.

Everything is energy!

Merawat orang perlu guna energi tinggi dan halus.

Menyihir orang perlu guna energi rendah dan kasar.

Berbuat baiklah sebanyaknya, mencintailah seikhlasnya, niscaya hidup kita aman sejahtera bahagia makmur berlimpah.

Ingatlah selalu, jangan sombong dan takbur. Di atas langit masih ada langit. I bawah bumi masih ada bumi.

Salam kedamaian 😊🙏

Free to share.

... Love no Limit ...
- Master Umar Paranorms

No comments:

Post a Comment

BAHAGIA DAN BERLIMPAH

BAHAGIA DAN BERLIMPAH Kondisi hidup mengikuti kondisi hati. Di sini, hati mewakili emosi dan perasaan. Perasaan itu sifatnya magnetik. Ia ...