Your Magic Blog: Kursus Energy Spiritual Sin Ilahi~Sin Hu Khas Ramadhan

Thursday 18 July 2013

Kursus Energy Spiritual Sin Ilahi~Sin Hu Khas Ramadhan

Salam Ramadhan :)



Menyahut seruan meningkatkan amal serta kualiti diri secara holistik mencakupi fizikal, mental dan psiritual di Bulan Ramadhan, QI membawakan “ Kursus Energy Spiritual Sin Ilahi-Sin Hu Khas Ramadhan”, dengan yuran pembelajaran yang rendah dan terjangkau. Kursus ini diadakan secara online bagi anda yang jauh dan juga offline/bersemuka bagi anda yang berada dekat.


Apa itu Sin Ilahi ~ Sin Hu?

~ Sin Ilahi ~ Sin Hu adalah satu sistem spiritual/kerohanian universal yang mengakses energi ilahi dan energi dari alam semesta untuk pelbagai tujuan dalam kehidupan.


Kelebihan mempelajari Sistem Sin Ilahi ~ Sin Hu?

~Membantu peningkatan kesedaran rohani.

~Menyeimbangkan sistem energi tubuh untuk kualiti kesihatan yang optimum secara fizikal, mental dan spiritual.

~Menjadikan sistem otot lebih rileks sehingga fikiran dan emosi lebih tenang.

~Membersihkan aura negatif yang menghalang perkembangan fikiran dan emosi sehingga jiwa jadi lebih tenang.

~Membantu mengheningkan jiwa dan meningkatkan kualiti khusyuk dalam ibadat.

~Membersihkan aura negatif yang mengotori jalur-jalur rezeki agar anda dapat mengakses energy kelimpahan dan kemakmuran untuk melancarkan aliran rezeki anda.

~Membangkitkan kemampuan penyembuhan pada diri anda sehingga anda mampu menjadi ahli terapi energi yang berwibawa.

~Energi Sin Ilahi ~ Sin Hu memiliki getaran sangat tinggi dan lembut melebihi getaran energi reiki, sesuai dialirkan untuk kebaikan sesiapa saja termasuk bayi, haiwan, tumbuhan mahupun objek-objek mati.

~Energi Sin Ilahi ~ Sin Hu yang sangat unik dan multi-fungsi boleh diprogramkan untuk pelbagai tujuan seperti benteng perlindungan rumah, premis, harta benda mahupun orang-orang yang anda kasihi, untuk tujuan pelaris perniagaan, aura penyeri, dan bermacam lagi kelebihan lainnya.

~Dalam kursus ini, anda akan diajar bagaimana untuk mengaktifkan Energi Cinta yang merupakan unsur paling penting dalam usaha penyembuhan pelbagai penyakit.

~Dan banyak lagi kelebihan sistem Sin Ilahi~Sin Hu yang tidak disebutkan di sini.



Siapa yang boleh mengikuti kursus Sin Ilahi ~ Sin Hu?

~Terbuka kepada semua yang berumur 17 tahun ke atas.


Berapa Yuran Kursus Sin Ilahi ~ Sin Hu?

Level Murid = RM 100 sahaja ( Normal RM 200)
Level Master = RM 200 sahaja (Normal RM 300 )
Level Sin Hu = RM 450 sahaja ( Normal RM 600 )

Semuanya hanya RM 750 sahaja!

Bagi anda yang ingin mempelajari kesemua level sekaligus, kami berikan dengan yuran hanya RM 700 sahaja!

***Yuran ini hanya valid sepanjang ramadhan. Selepas Ramadhan, rate kursus akan kembali normal***

Sijil pengiktirafan Level Master Sin Ilahi akan diberikan bagi pelajar yang lulus cemerlang menjalani latihan sehingga mencapai tahap standard Master Sin Ilahi.

Tahukah anda bahawa untuk menjadi seorang Master Reiki atau disiplin ilmu spiritual yang lain, anda perlu mengeluarkan belanja yang besar sehingga beribu??? Ya benar... Ilmu kerohanian tersangatlah bernilai untuk perkembangan diri anda menuju kebahagian yang hakiki, kerana kebahagian adalah soal rohani, bukan material.

Sedang di QI kami menawarkan anda pembelajaran ilmu spiritual sistem Sin Ilahi~Sin Hu yang bergitu bernilai dengan kos yang sangat rendah. Di bawah naungan Yayasan Persada Ilahi Indonesia, diasuh oleh yang amat kami hormati Grandmaster Ahmad Ghozali guru besar Sin Ilahi~Sin Hu, melalui webforum kami, www.parnorms.org (kini masih dalam pembaikan), QI telah berjaya melahirkan ramai Sin Ilahi Master yang berwibawa dan menyebarkan sistem spiritual Sin Ilahi~Sin Hu di Malaysia sejak 2007 lagi, walaupun melalui sistem pembelajaran tradisional yang 'humble' tanpa menggunakan iklan yang hebat-hebat.

Sertai kami di Qalam Ilahi Wellness Center, anda akan dibimbing oleh para Master Sin Ilahi~Sin Hu yang berpengalaman untuk menjadi seorang ahli spiritual serta ahli terapi energi yang berkaliber. Rebutlah peluang sempena bulan mulia ini untuk peningkatan kualiti diri secara fizikal, mental dan spiritual anda!


Sila hubungi kami tru PM, atau fon/sms/whatsapp : 019 892 6202


Sekian, Salam kasih sayang dari lubuk hati yang terdalam

~ from QI with Love

No comments:

Post a Comment

BAHAGIA DAN BERLIMPAH

BAHAGIA DAN BERLIMPAH Kondisi hidup mengikuti kondisi hati. Di sini, hati mewakili emosi dan perasaan. Perasaan itu sifatnya magnetik. Ia ...