Your Magic Blog: Aura Engineering : Quantum Money Healing

Thursday 23 June 2016

Aura Engineering : Quantum Money Healing


Salam damai buat semua pembaca budiman :)


Tulisan kali ini masih berkenaan Aura Engineering, tapi ke arah yang lebih 'deep iaitu Quantum Money Healing.

Quantum Money Healing? Saja bagi nama begini, merujuk kepada healing yang memfokuskan kepada masalah-masalah kewangan.




Wang adalah keperluan yang begitu penting sekarang ini. Setinggi manapun tahap kealiman dan kewarakan anda, wang tetap menjadi keperluan yang sangat mustahak, berikutan sistem dunia sejagat yang sudah diatur secara sepakat oleh seluruh negara untuk menjadikan wang sebagai alat pertukaran antarabangsa. Makanya topik berkenaan wang adalah topik yang sentiasa 'hot' dan menarik untuk diketahui apalagi jika ada teknik-teknik khas dan mudah sebagai solusi kewangan yang akan kita pelajari

Bagaimana melakukannya?

Ok..... Teorinya begini.

Alam ini ada 7 dimensi. Kita namakan alam besar ini sebagai Makro Kosmos. Di dalam diri kita manusia, 7 dimensi Makro Kosmos ini digambarkan atau diwakilkan oleh 7 cakra di sistem energi kita. Diri kecil kita yang mewakili alam semesta yang besar ini kita namakan sebagai Mikro Kosmos. Jadi.... Makro Kosmos tergambar di dalam Mikro Kosmos. Sebab itu kata orang tua-tua, siapa mengenal diri dia mengenal alam. Siapa mengenal alam di mengenal pencipta alam, yang mana kita namakan pula sebagai Meta Kosmos.

7 cakra ini masing-masing menjadi 'gerbang' yang mengawal aliran kekayaan, kemakmuran dan kelimpahan dari Makro Kosmos masuk ke Mikro Kosmos.

Gerbang pertama adalah Cakra Dasar. Cakra ini lokasinya di hujung utlang ekor. Pancaran auranya berwarna merah. Ia mengawal unsur tanah yang merupakan salah satu unsur utama penciptaan kita sebagai manusia.

Unsur tanah adalah unsur yang menjadi keseluruhan aspek material yang ada di bumi ini. Bumi adalah Makro Kosmos kepada Cakra Dasar pada diri manusia. Bumi dan semua isinya adalah kekayaan material yang tanpa batas. Semua kekayaan dan kemewahan yang dinikmati oleh manusia selama ini adalah hasil dari Bumi. Emas dan segala mineral, minyak, hasil tumbuhan, haiwan, sumber daya manusia, bahkan segala elemen udara, air dan api adalah unsur kekayaan dari Bumi. Sedarilah betapa kayanya Bumi ini!

Kalau anda telah tahu, mengikut hukum Fizik Quantum, segalanya adalah energi. Everything is energi!. Semua kekayaan tidak terbatas yang ada di bumi ini adalah energi murni yang bebas untuk di akses pada bila-bila masa bagi mereka-mereka yang mengetahui rahsianya.




Inilah rahsia menjadi Money Magnet.

So..... Untuk menjadi 'money magnet', perkara pertama yang harus kita lakukan adalah membersihkan Cakra Dasar kita dan menghubungkannya dengan Energi Bumi agar terjadi pusingan energi yang sentiasa lancar dan berterusan antara Energi Bumi dan dan Cakra Dasar. 

Kemiskinan dan kesempitan rezeki adalah akibat terjadinya 'blocking' energi antara Energi Bumi kuning keemasan dengan Cakra Dasar anda. Secara semulajadi sejak lahir, hubungan keduanya baik dan lancar namun seiring pertambahan usia kita, aliran energi ini menjadi semakin kecil dan akhirnya tersumbat kerana faktor 'limiting belief' atau kepercayaan-kepercayaan sempit yang kita pelihara di mental kita.

Apa tanda-tanda aliran energi ini tersumbat? Sangat mudah untuk mengesannya. Di level mental kita, selalu merasa tidak cukup, gusar dengan kekurangan wang. Setiap kali simpanan wang kita berkurang, kita akan merasa susah hati. Setiap kali kita berbelanja, kita gusar kerana merasa wang itu akan susah untuk diganti dengan wang baru. Kita merasa tidak selamat dengan keadaan ekonomi dunia. Kita merasa takut dan terancam dengan kekurangan wang. Inilah tanda-tanda Cakra Dasar kita sedang tersumbat daripada menerima aliran energi kemakmuran, kelimpahan dan kekayaan dari Bumi.

Periksa perasaan anda. Adakah anda merasakan perasaan-perasaan di atas? Kalau ya, anda harus mengatasinya dengan kadar segera!

Bagaimana dengan amalan-amalan kerezekian yang lain seperti doa-doa, solat sunat Dhuha, Tahajjud, amalan ayat Seribu Dinar, dan sebagainya, adakah ini membanu? Kalau yang apa kaitannya dengan kebenaran di atas?

Saya jawab........ YAA! 

Semua amalan kerezekian seperti yang anda ketahui itu adalah usaha bekerja di arena energi, memperbaiki aliran energi antara Cakra Dasar dan Energi Bumi. Amalan-amalan memberikan kesan kepada 'feeling' tertentu, dan 'feeling' ini terhubung dengan sistem energi kita. Maka pastikan setiap amalan-amalan anda memberikan anda 'feeling' yang benar dan berkaitan dengan energi yang sedang anda usahakan, dalam hal ini kita merujuk kepada energi kemakmuran, kelimpahan dan kekayaan.

Sebabnya, memperbaiki aliran energi, kesan pertama adalah perubahan pada 'feeling'  dan 'belief system' kita yang mana kemudian perubahan di level halus ini akan merebak pula ke level yang lebih rendah dan kasar iaitu, level material, levle, benda-benda.

Mengubah Energi > Mengubah Feeling > Mengubah Keadaan Material/Fizikal.

Ingat selalu, FEELING anda adalah kunci paling mudah untuk anda mengesan keadaan energi anda.

Kalau saya secara peribadi, saya suka bekerja secara langsung di alam energi, alam frekuensi, alam aura yang warna-warni. Bekerja dengan Energi Bumi, energi cakra-cakra, Energi Ilahi, Kundalini, dan lain-lain sebagainya adalah pengalaman spiritual yang sangat menakjubkan.

Bagaimana melakukan Quantum Money Healing?

Baik... Bagi anda yang telah belajar apapa sistem mengolah energi, ia mudah bagi anda. 
Untuk cakra dasar begini cara kerjanya:

1. Duduk dengan rileks. Sebaiknya duduk di kerusi, tapak kaki menghadap ke bumi. Tapak tangan letak di atas paha dengan takap tangan membuka ke atas.

2. Kendurkan semua otot. Bernafas dengan dalam dalam, panjang dan tenang. Lakukan SRP. Anda yang belum pernah mengikuti mana-mana kelas saya mungkin tidak tahu apa itu SRP. SRP stands for Senyum, Rileks, Pasrah. Anda bebas untuk membaca apa juga jenis doa versi anda.

3. Niat "Saya niat terhubung dengan Inti Bumi". Tetap SRP, ciptakan satu 'tunnel' energi putih melalui imajinasi anda yang menghubungkan Cakra Dasar anda dengan Teras Bumi.

4. Jika sudah, afirmasikan niat ini, "Saya niat membumikan semua energi negatif yang menyumbat dan mengotori Cakra Dasar saya secara sempurna. Terjadilah. Lalu biarkan prosesnya terjadi 3-5 minit atau selama yang hati anda merasa nyaman. Anda akan merasakan sensasi-sensasi energi di sekitar pinggang, kaki, atau sekujur badan. Santai saja. Tetap SRP.

5. Lalu lakukan afirmasi ini, "Saya niat terhubung dengan Energi Bumi yang mengandungi kemakmuran, kelimpahan dan kekayaan tanpa batas. Terjadilah". Kemudian imajinasikan energi kuning emas yang menyelumui seluruh Bumi secara perlahan naik dan masuk melalui tapak kaki anda, terus naik dan berkumpul di cakra dasar anda. Kemudian energi kuning emas itu turun melalui 'tunnel' energi yang anda ciptakan tadi, masuk semula ke medan tenaga bumi lalu naik balik melaui tapak kaki anda, berkumpul di Cakra Dasar, turun ke Bumi dan seterusnya. Biarkan energi ini terus mengalir berputar tanpa henti.

6. Selesai. Ucapkan terima kasih kepada Bumi yang memberikan anda energinya dan syukur kepada Tuhan yang membimbing anda.


Anda sangat mungkin akan mengalami sensasi-sensasi energi yang beragam. Itu normal. Tetaplah bersikap SRP. Jika anda merasa demam selepas sehari atau dua hari melakukannya, itu pun normal, ia adalah proses 'cleansing' yang terjadi kepada sistem energi anda.

Cubalah, amalkan dengan konsisten. Perhatikan perubahan perasaan anda dari hari ke hari. Itu adalah cara anda menilai kemajuan yang terjadi di level energi anda. Ingat selalu, perubahan energi akan diikuti dengan perubahan pada perasaan anda, lalu merebak ke perubahan keadaan kewangan anda,

Bagi anda yang memerlukan konsultasi dan sesi Quantum Money Healing yang lengkap pada keseluruhan 7 Cakra anda, silakan hubungi saya. Sesi healing ini boleh dilakukan secara face to face mahupun jarak jauh.

Bongkarlah kesemua potensi di 7 cakra anda sehingga anda benar-benar menjadi complete Money Magnet!

Bagi anda yang suka membaca dan menggali ilmu-ilmu metafizik melalui ebook, di sini link ebook-ebook saya, MY EBOOKS.

Semoga sharing ini bermanfaat untuk anda dan seisi alam.

Salam cinta tanpa batas.

~ From Qi with Love

No comments:

Post a Comment

BAHAGIA DAN BERLIMPAH

BAHAGIA DAN BERLIMPAH Kondisi hidup mengikuti kondisi hati. Di sini, hati mewakili emosi dan perasaan. Perasaan itu sifatnya magnetik. Ia ...