Your Magic Blog: Psionics : Ritual Benang Sukma

Tuesday 8 January 2013

Psionics : Ritual Benang Sukma

Salam semua pembaca budiman :)

Teknik ini adalah sebuah teknik psionics yang saya kembangkan khas untuk urusan cinta romantika. Samada untuk memisahkan sebuah hubungan yang membawa banyak keburukan ataupun untuk menyatukan 2 hati yang akan banyak membawa manfaat.

Ilmu ini dilaksanakan dengan cara menghubungkan 7 helai benang dengan tubuh eterik target sehingga terciptanya tali energy yang menjadi 'channel' di mana energy mengalir secara berterusan sehingga mempengaruhi minda target yang dituju mengikut apa yang diprogramkan.

Saya share salah satu kisah sukses menggunakan ilmu ini. Ceritanya secara singkat:

Baru-baru ini seorang teman saya telah diperangkan oleh seorang gadis sehingga keluarga gadis tersebut mendesak teman saya tersebut untuk mengahwininya. Teman saya diugut dengan bermacam ancaman sehingga terpaksa menurut kata mereka. Hidup teman saya ini huru-hara membayangkan dirinya bakal berkahwin dengan seorang gadis yang sama sekali tidak dicintainya.

Oleh kerana hubungan ini saya lihat lebih banyak mudarat daripada manfaat, maka saya gunakan teknik ini untuk menolong teman saya daripada kongkongan gadis tersebut. Alhamdulillah selepas 7 hari ritual dilakukan, gadis tersebut mengirim sms kepada teman saya. Apa isi sms nya? Ternyata gadis ini sendiri yang memutuskan hubungan mereka.

Tiada apa yang mistik dalam teknik ini apatah lagi syirik, jauh sekali. Seluruh alam adalah getaran pelbagai frekuensi, itu fakta hakikat yang perlu kita sedari bersama. Mengetahui dan menguasai ilmu getaran membuat anda memiliki kelebihan yang banyak daripada orang lain :)

Anda juga boleh mengikuti tulisan-tulisan saya di facebook page QI http://www.facebook.com/QalamIlahiWellnessCenter?ref=hl

Salam kasih tulus dari lubuk hati yang terdalam :)


No comments:

Post a Comment

BAHAGIA DAN BERLIMPAH

BAHAGIA DAN BERLIMPAH Kondisi hidup mengikuti kondisi hati. Di sini, hati mewakili emosi dan perasaan. Perasaan itu sifatnya magnetik. Ia ...