Your Magic Blog: Ilmu Penunduk Alif

Wednesday 9 January 2013

Ilmu Penunduk Alif



Salam semua sahabat :)

Hari ini terasa ingin berbagi ilmu metafizik kepada anda semua para pencinta ilmu-ilmu tuhan.

Ilmu Penunduk Alif adalah sebuah ilmu penunduk versi bugis yang mendayagunakan energy hakikat alif yang tersembunyi di dalam diri manusia mengikut ilmu hakikat. Oleh kerana itu ilmu saya kategorikan di dalam kelas Ilmu Tataran Hakikat.

Alifr adalah simbol bagi kuasa tunggal yang ada di alam ini. Huruf alif yang lurus akan adalah asal semua huruf dalam semua bahasa. Huruf-huruf lain hanyalah produk bagi huruf alif yang dibengkokkan dalam pelbagai corak. Anda lihat hakikatnya? :)

Ilmu ini menggunakan bacaan yang ringkas untuk mengaktifkan energynya. Apabila energynya telah aktif, mata anda akan memiliki satu daya wibawa atau penunduk yang begitu kuat sehingga orang lain atau target spesifik anda begitu segan ketika berdepan dengan anda apatah lagi untuk melihat mata anda. Para pengamal Ilmu Penunduk Alif memiliki sinar mata yang berkilau.

Usah anda risau, ilmu ini tidak menyeru mana-mana jin genderuwo atau setan mak lampir dari mana-mana hutan, lembah atau apatah lagi gunung kinabalu :P

Ilmu ini sangat sesuai diamalkan oleh anda yang bekerja berurusan dengan orang ramai, misalnya anggota unit beruniform, atau anda yang memiliki orang-orang bawahan seperti pengarah atau penyelia, guru/pensyarah, juga anda yang berbisnes, atau siapapun juga anda yang berminat mempelajarinya.

Mahar untuk pengijazahan ilmu ini adalah RM 50 sahaja. Proses pengijazahan ilmu jarak jauh atau dekat. 

Sila hubungi saya bagi anda yang berminat untuk mewarisi ilmu ini.
Salam kasih dan sayang dari lubuk hati yang terdalam :)

~ from QI with Love

No comments:

Post a Comment

BAHAGIA DAN BERLIMPAH

BAHAGIA DAN BERLIMPAH Kondisi hidup mengikuti kondisi hati. Di sini, hati mewakili emosi dan perasaan. Perasaan itu sifatnya magnetik. Ia ...