Your Magic Blog: Kelas Belajar Aura Promo Oktober 2016

Friday 30 September 2016

Kelas Belajar Aura Promo Oktober 2016

Salam Damai buat semua makhluk Tuhan _/|\_

Percaya atau tidak, zaman ini adalah zaman di mana manusia harus lebih berfikir keras melebihi zaman-zaman sebelumnya.
Segalanya harus difikirkan. Lalu apa yang terjadi ketika kita terlalu banyak berfikir? Atau 'overthinking?'
Stress!
Dari stress terbit, anxiety, insomnia... Kemudian tercetus pula penyakit-penyakit lain seperti darah tinggi, kencing manis, masalah jantung, buah pinggang, obesiti, barah, kanser, sakit saraf, dan lain-lain. Punca utamanya adalah STRESS!
Penyakit fizikal dan mental adalah ekspresi dari alam rohani kita yang sedang tidak harmoni.
Perubahan zaman meningkatkan getaran energi universal yang memicu keaktifan cakra-cakra manusia. Menurut saintis fizik quantum, frekuensi alam yang dulu 7.23 hz kini semakin meningkat naik ke 9-10 hz. Mereka menggambarkan bahawa sepertinya alam 'sedang bangkit dari tidur'. Tanda-tandanya adalah semakin banyak bencana alam terjadi, dan semakin banyak muncul kekecohan di seluruh dunia. Alam semakin aktif, kerana semakin bangkit dari lena!
Peningkatan energi alam ini memicu manusia untuk semakin aktif menggunakan cakra-cakra bahagian atas. Dulu zaman batu, alam hanya memicu keaktifan cakra dasar, di mana naluri utama kita hanya makan, seks dan tempat berlindung.
Sekarang alam merangsang keaktifan cakra solar plexus, cakra yang mengawal fikiran. Manusia semakin banyak menggunakan fikirannya. Dan ini memberi makna, manusia sedang semakin stress oleh fikiran yang tiada henti berfikir. Makin banyak berfikir bermakna semakin banyak masalah. Makin banyak masalah makin banyak berfikir.
Sebab itu ramai manusia sekarang 'melarikan diri' mencari ketenangan jiwa dengan bermacam cara. Dengan dadah, pil, minuman keras, dan bermacam cara lagi yang menimbulkan gejala sosial yang berbahaya.
Tidak kurang pula yang 'melarikan diri' ke agama dan aktiviti-aktiviti kerohanian. Ini semua adalah bentuk 'pelarian diri' dalam usaha mencari ketenangan, mengawal fikiran yang begitu liar. Berfikir menimbulkan kelelahan mental dan fizikal dan bermacam penyakit.
Ok.... Tahukah anda, teknik mudah SRP (Senyum, Rileks dan Pasrah) sangat membantu mengawal dan menenangkan pergolakan energi fikiran, emosi dan badan.
Begitu mudahnya untuk relaks. Begitu mudahnya untuk kembali mengharmonikan fizikal, mental dan spiritual jika kita belajar, memahami dan mempraktikkan mekanisme diri kita secara semulajadi.
Dan...... Anda boleh mempelajari teknik ini di dalam Kelas Belajar Aura. Tidak percaya? Mari buktikan sendiri.




Video Promo Kelas Belajar Aura



Salam cinta kasih tulusa buat semua pengunjung blog ini. Selamat berbahagia selalu.

~ from Qi with Love

No comments:

Post a Comment

BAHAGIA DAN BERLIMPAH

BAHAGIA DAN BERLIMPAH Kondisi hidup mengikuti kondisi hati. Di sini, hati mewakili emosi dan perasaan. Perasaan itu sifatnya magnetik. Ia ...