Your Magic Blog: Aura Engineering 101 - Sihir Bisnes

Saturday 8 September 2012

Aura Engineering 101 - Sihir Bisnes

Salam semua pembaca budiman :)

Still in Aura Engineering Class hehe

Bagaimana orang-orang berkaitan mampu menyihir usaha bisnes seseorang? Bagaimana mereka memanipulasikan aura agar mampu menjatuhkan bisnes seorang pengusaha? Very simple thing, if you know HOW?

Seluruh alam ini adalah susunan energy. Adanya perbezaan bentuk yang nyata kita lihat hanyalah kerana adanya beza frekuensi, atau kata lainnya kepadatan energy. Dari bentuk pepejal, ke cecair, ke gas, ke ether ( bentuk lebih halus ) adalah semua energy sahaja yang membentuk jalinan yang tidak putus. Ini hakikat pertama yang harus anda fahami.

Rajah 1: Objek Sihir


Seorang pengusaha bisnes yang sedang berkembang atau pun yang sedang sukses memiliki medan aura yang banyak terisi dengan faktor penarik rezeki, misalnya aura merah, jingga, kuning, dan biru  dalam kuantiti yang harmoni. Medan aura ini terhubung secara terus dengan lokasi usahanya samada  kedai, kilang, atau pejabat nya. Keharmonian hubungan aura antara pengusaha dan usahanya menghasilkan aliran energy rezeki yang semakin lancar dan meningkat membuat usahanya semakin sukses.

Jika unsur luar diletakkan ke jalinan aura ini maka keharmonian aura tersebut akan mula terganggu dan merosot. Unsur luar ini adalah yang biasa kita kenali dengan nama sihir, ilmu hitam, atau buatan orang. Misalnya penyihir ini meletakkan azimat-azimat tertentu yang sudah diisi dengan gelombang yang tidak selari atau berlawanan dengan gelombang aura yang ada pada medan aura si pengusaha tadi. 

Biasanya apabila saya melawat kedai atau ofis yang dikenakan sihir, umunya akan terlihat aura gelap dalam kelompok kecil di sudut tertentu pada kawasan ofis tersebut. Anda boleh bayangkan sebuah kawasan yang diselimuti oleh aura yang cerah dengan spektrum warna merah, jingga, hijau dan biru yang harmoni dan sentiasa bergerak mengalir tanpa henti. Tiba-tiba hadir sebuah kelompok kecil aura hitam yang menghalang kelancaran aliran aura-aura yang cerah tadi. Perubahan aliran aura yang terjadi akan mengakibatkan berubahnya suasana di sekitar ofis tersebut yang mana sangat memberi pengaruh terhadap emosi dan perasaan siapa saja yang berada di situ. Oleh kerana medan aura ofis tadi ada jalinan energy yang terhubung secara langsung kepada pemiliknya, maka medan aura si pemilik juga akan ikut berubah.

Mengapa selalunya anda rasa ikut susah jika seseorang di dekat anda mengalami kesusahan? Mengapa pula ada orang yang sedang susah dan anda pula selamba saja? Ini adalah kerana faktor hubungan aura. Jika aura anda terjalin dengan aura sesorang, apa yg dirasakan oleh orang tersebut anda juga akan turut kena tempiasnya. Inilah jalinan karma.

Berbalik kepada soal sihir bisnes tadi, gangguan terhadap keharmonian aura bisnes akan mengakibatkan terjadi pula gangguan pada aspek fizikal bisnes tadi. Misalnya pelanggan semakin kurang, kontrak bisnes banyak yang lari, prospek bisnes pun sering terlepas, atau pekerja ramai yang sakit sehingga terpaksa berhenti kerja dan banyak lagi masalah akan berlaku. Selagi mana aura gelap tadi yang menjadi faktor gangguan tidak dibersihkan, maka selagi itu usaha bisnes ini akan banyak gangguannya.

Tulisan ini hanya bertujuan menjadi pencetus kesedaran, bukan ingin mengajar untuk menyihir bisnes orang lain. Kalau ingin belajar juga sila jumpa dukun-dukun yang banyak membuka premis di pelusuk-pelusuk kampung haha.

Jika faktor gangguan boleh diletakkan pada medan aura bisnes, begitu juga dengan faktor penguatnya. Inilah yang sering membuat para pengusaha bisnes sanggup berkorban banyak untuk mencari azimat atau bermacam amalan agar usahanya melonjak naik. Jika sihir boleh memberi efek kepada usaha bisnes, sudah tentu faktor penguat aura bisnes pun akan memberi efek yang jelas kepada usaha bisnes anda. Dan semuanya berjalan mengikut hukum alam atau sunnatullah.

Sekian dulu lah untuk tulisan kali ini.
Salam kasih dan sayang dari lubuk hati yang terdalam. Semoga kedamaian menyelimuti hati anda dan kemakmuran melimpahi hidup anda :)






No comments:

Post a Comment

BAHAGIA DAN BERLIMPAH

BAHAGIA DAN BERLIMPAH Kondisi hidup mengikuti kondisi hati. Di sini, hati mewakili emosi dan perasaan. Perasaan itu sifatnya magnetik. Ia ...