Your Magic Blog: Matrix Radionics Penyembuhan

Sunday 5 February 2012

Matrix Radionics Penyembuhan

Salam :)

Saya dan rakan-rakan sedang giat melaukan uji kaji berkenaan teknologi spiritual. Di bawah ini adalalah 'Mesin Psikotronics' kedua yang dapat dihasilkan daripada hasil uji kaji ini. Fungsi 'mesin psikotronik' ini adalah untuk memancarkan frekuensi energy penyembuhan yang berterusan kepada target yang ditujukan melalui proses pengaktifan. Silakan teman-teman untuk menilai pancaran energynya :)


InsyaAllah akan banyak lagi 'mesin2 spiritual' yang akan dihasilkan. Misalnya untuk masalah cinta/jodoh, rumah tangga, dan lain-lain lagi. 'Mesin spiritual' ini adalah satu 'tool' atau alat bagi memudahkan sesiapa saja yang tiada waktu untuk melatih kekuatan mentalnya, namun berminat untuk menikmati manfaat dari alam energy metafizik. Atau untuk sesiapa para pengamal paranormal-spiritual yang ingin menguatkan lagi 'power' nya. Kaedah pengaktifan untuk 'mesin spiritual' ini tidak dapat saya bagitahu di sini. InsyaAllah anda boleh menghubungi saya jika ingin memiliki atau pun memahami rahsianya.

Itu saja dulu... Jika anda ada apapa kemusykilan, insyaAllah kita boleh berbincang-bincang :)

Salam kasih dan sayang untuk semua makhluk sepanjang waktu :)

4 comments:

  1. Semuga tuan dan rakan-rakan sentiasa dipermudahkan untuk memahami ilmu-ilmu yang hanya ada sangat dekat dengan jiwa kita.

    Semoga Allah sentiasa memberi bimbinganNya dalam pencarian ini demi kepentingan makhluk .

    ReplyDelete
  2. Marvelous guru. Slot target kita letak di bawah, dan ditambah relay yg terus menuju ke slot. Wah, alhamdulillah. Ada lagi ilham yg baru masuk.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah tn guru... memang marvelous nie. hmmmm patutlah dalam 2 hari nie saya asyik diberikan ilham bila membuat latihan dalam alif sejati di dalam medan energinya pada setiap cakra selepas di bersihkan selepas itu diliputi dengan cahaya ungu sepertimana dalam medan 'Mesin Psikotronics' yang telah diprogramkan oleh group tn guru ini..... Agaknya inilah petandanya kot.... hehehe. :D... Apa2 pun syukur pada Allah diatas limpah kurnia dan rahmatNya..... Amin

    ReplyDelete
  4. salam...trima ksh atas support rakan2. sebenarnya di tgh magnetron itu adalah flower of life bersinar ungu. tpi bila letak sini jadi tak jelas pulak patternnya. apa yg tn2 bljr pada TERQI level 2 adalah satu kunci yg sgt hebat utk dikembangkan lbh lanjut lg...tggl belajar utk setting frekuensi energy yg jd link antara minda-seumber tenaga-hajat :)

    ReplyDelete

BAHAGIA DAN BERLIMPAH

BAHAGIA DAN BERLIMPAH Kondisi hidup mengikuti kondisi hati. Di sini, hati mewakili emosi dan perasaan. Perasaan itu sifatnya magnetik. Ia ...