Your Magic Blog: KITA ADALAH MAKHLUK ENERGY

Monday 8 July 2019

KITA ADALAH MAKHLUK ENERGY



Kita adalah makhluk energi.
Means bahan asas penciptaan kita adalah energi.

Untuk sihat kita perlu energi.
Untuk happy kita perlu energi.
Untuk merasa damai dan tenang kita perlu energi.

Basic needs of energy kita perolehi daripada makanan dan pernafasan.

Makanan kita sekarang ini semakin kurang energinya. Semakin banyak proses yang dikenakan kepada makanan, semakin kurang energinya, berbanding makanan yang mentah atau yang belum di proses.

Disebabkan semakin kecil kuantiti energi di dalam makanan-makanan kita, maka kita terpaksa makan banyak untuk dapat banyak energi.

Ramai orang tidak tahu cara menarik dan mengumpul energi melalui pernafasan. Maka harapan mereka untuk dapat bekalan energi hanya daripada makanan.

Manusia sedang mengalami defisit energi secara kritikal.

Defisit energi inilah yang menimbulkan bermacam penyakit. Penyakit fizikal, mental, spiritual, financial dan semua aspek hidup yang kekurangan adalah tanda kekurangan energi pada pusat diri kita.

Kita ingin badan yang sihat, perasaan yang gembira, cinta yang bahagia, ekonomi yang berlimpah dan hidup yang sejahtera.

Semua perkara di atas adalah manifestasi energi. Energilah yang saling tertarik dan bersusun membentuk semua keperluan di atas.

Oleh sebab itu, untuk mampu memiliki keperluan-keperluan hidup yang berlimpah, kita harus memiliki modal yang juga berlimpah, iaitu ENERGI!

Guru saya dulu pesan,

“Fokuslah isi tabung-tabung energimu, maka apapun yang kau perlukan dan kau inginkan akan selalu cepat dan mudah tersedia”.

Sayangnya ilmu mencari dan mengumpul energi semakin pupus. Kita hanya ada ilmu mencari dan mengumpul wang. Tanpa kita sedar bahawa wang juga adalah energi.

Cara lebih advanced mengumpul energi adalah dengan pernafasan yang benar. Bernafas dengan benar akan menyerap energi dari udara

Kita menggunakan energi yang sangat banyak setiap minit. Aktiviti biologi di dalam badan menggunakan energi. Menggerakkan jari saja pun akan menggunakan energi. Bahkan berfikir pun pakai energi.

Jadi memang manusia sedang mengalami dan akan semakin mengalami krisis kekurangan energi.

Teknologi kita semakin maju. Makanan yang diproses semakin canggih, tapi indah hanya di luar, tapi semakin kosong energinya.

Para mahaguru mengakses energi hanya dengan niat, mereka langsung bermain dengan frekuensi cahaya warna warni.

Di Kelas Belajar Aura Advanced Level, ilmu ini saya ajarkan. Namun yang akan sukses hanya yang rajin mengamalkan ilmunya. Sayang jika sudah ada secret dan sacred knowledge tapi tidak diamalkan.

Kadang disebabkan kaca yang berkilau, kita melepaskan berlian yang indah.

Mengumpul energi melalui pernafasan sudah beberapa kali saya share di video live. Free sahaja, boleh diakses anytime di ruang fb saya atau page Qalam Ilahi Wellness Center.

... Love no Limit ...
-Master Umar Paranorms

No comments:

Post a Comment

BAHAGIA DAN BERLIMPAH

BAHAGIA DAN BERLIMPAH Kondisi hidup mengikuti kondisi hati. Di sini, hati mewakili emosi dan perasaan. Perasaan itu sifatnya magnetik. Ia ...