Your Magic Blog: Energy Pelindung Malaikat dan Sahabat Empat (SM4)

Friday 14 June 2013

Energy Pelindung Malaikat dan Sahabat Empat (SM4)


Salam semua pembaca budiman :)

Tahukan anda apa itu Psionics Technology?

Psionics adalah objek-objek alam yang yang berfungsi sebagai 'energy storage' semulajadi. Setiap psionics memiliki karakter energy tersendiri yang boleh dimanfaatkan untuk kerja-kerja metafizik pelbagai tujuan mengikut karakter energy bagi masing-masing psionics.

Contoh terdekat psionics dalam kehidupan seharian kita adalah batu permata. Setiap batu permata memancarkan energy dalam pattern tertentu yang boleh dimanfaatkan bagi projek-projek metafizik. Misalnya batu jed memiliki karakter energy yang sangat baik untuk tujuan penyembuhan dan kelancaran rezeki. Dalam banyak-banyak psionics, sacred geometry adalah yang paling unik dan powerful.

Energy yang tersimpan di dalam psionics kekal memancar, kecuali objek itu hancur barulah energy tadi berubah bentuk. Mengikut Law of Conservation of Energy, energy tidak dapat dicipta atau dimusnahkan tetapi hanya dapat berubah bentuk. So dakwaan mana-mana pihak bahawa jin boleh hancur oleh ilmu-ilmu mereka perlu dikaji dan dihalusi semula. Ini kerana jin wujud dalam bentuk energy original yang boleh berubah bentuk sesukanya.

Bagaimana untuk mengakses dan menjana energy ini lalu dilancarkan untuk tujuan-tujuan yang kita inginkan? Disinilah kehebatan mindpower. Minda anda adalah grand design tuhan. Mekanisme untuk mengakses, menjana dan melancarakan energy psionics saya huraikan secara detail di dalam ilmu TERQI.

Pada kesempatan tulisan kali ini, saya ingin sharing satu medan energy yang ada di alam ini dan boleh kita akses dan manfaatkan untuk tujuan metafizik khasnya perlindungan. Iaitu energy Malaikat dan Sahabat Empat.

Apabia energy ini diactivate, medan aura anda akan dikelilingi oleh 8 bentuk medan energy lain yang colourful. Mk3 anda atau mk3 orang lain akan melihatnya sebagai sosok-sosok makhluk berjubah atau bentuk-benutk lain. Namun sebenanrya ini hanyalah medan energy. Munculnya sosok-sosok makhluk dalam pandangan orang lain hanyalah kerana persepsi minda masing-masing. 

Lapan medan energy akan membentuk corak oktagon, yang mana merupakan salah satu bentuk dalam sacred geometry membuat lingkaran energy pelindung anda semakin mantap dan powerful. Energy pelindung terbentuk efektif untuk menangkis semua serangan yang datang seperti sihir, santet, pugai, dan semua jenis buatan orang yang dilancarkan dalam bentuk gelombang energy. 

Bagi serangan berbentuk zahir pula... Begini ceritanya. Sebelum berlaku serangan fizikal, penumbuk, penendang, pisau, parang, samurai dan sebagainya yang membahayakan keselematan anda, pada awalnya akan muncul emosi dan niat menyerang di hati si penyerang tersebut. Niat dan emosi ini adalah berbentuk energy. Energy pelindung disekeliling akan bergerak terlebih dulu untuk neuralise gelombang tersebut sehingga penyerang tadi tidak jadi menyerang anda.

Medan energy ini juga berfungsi sebagai alert jika ada bahaya yang mendatang, misalnya akan terjadi kemalangan atau musibah kerana energynya telah di set untuk peka terhadap apa saja bentuk bahaya yang datang.

Kursus SM4 ini saya buat beberapa bulan lepas samada secara jarak dekat mahupun jauh. Kini saya buka semula bagi anda yang terlepas peluang mempelajarinya. Sila hubungi saya bagi anda yang berminat mewarisi ilmu ini.

Sekian dulu tulisan pada kali ini.

Salam makrifah, salah sukses dan salam kasih sayang dari lubuk hati yang terdalam untuk anda semua :)


~ from QI with Love





No comments:

Post a Comment

BAHAGIA DAN BERLIMPAH

BAHAGIA DAN BERLIMPAH Kondisi hidup mengikuti kondisi hati. Di sini, hati mewakili emosi dan perasaan. Perasaan itu sifatnya magnetik. Ia ...